2015年1月2日金曜日

ETS And Reversals Discussion Forum で見かけた記事について④-2

この記事は ETS And Reversals Discussion Forum で見かけた記事について④-1 からの続きです。

「ETS And Reversals Discussion Forum で見かけた記事について」は【リバーサル手術について】のページにまとめて置いてあります。


Author: avi8tor95
#10, 2011.3.22
I am the patient Dr. Connery is referring to, and the information he provided is 100% accurate.
私は Dr. Connery が述べている患者です。彼が伝えた内容は 100% 正確なものです。

For me, the reversal was successful on so many levels and yes, Dr. Connery is also telling the truth in that we are awaiting the 95 degree temperatures to see how my body responds.
私にとって、リバーサル手術はたくさんのレベルにおいて成功でした。私達は95度(=摂氏35度)の状況下で私の体がどのように反応するかを待っているという点においてもDr. Connery はまた事実を話しています。

I elected to go with Dr. Connery for a number of factors, his approachability, understanding of the problem, the precision of the DaVinci robot procedure and the neurological approach.
私は彼の親しみやすさ、問題への理解、DaVinci ロボット手術の正確性、神経の手法といったたくさんの観点から Dr. Connery と歩むことを選びました。

Since day one, Dr. Connery has been extremely accessible, there for me no matter how seemingly benign my question may have been, for me, he has followed through in every way he said he would.
初日から、Dr. Connery はとても親しみやすかった。私はどんなに見た目だけの良心に見えて疑ったとしても、私のために彼が述べたあらゆる方法でやり遂げてくれた。

The reversal was not an easy procedure, definitely more involved than the original ETS surgery, but the quality of care I have received from Dr. Connery, his staff and the Columbia University Surgical Team has been top notch.
リバーサル手術は簡単なものではなかった。オリジナルの ETS 手術よりも当然より複雑だった。しかし、Dr. Connery、スタッフ、コロンビア大学の手術チームから私が受けたケアの質は最高のものだった。

I just wanted to chime in here because so many people have suffered ill-effects from the original ETS procedure, myself included and Dr. Connery's care and approach exceeded my expectations in every way.
私はここでチャイムを鳴らしたい。それは私自身も含めてあまりにたくさんの人達がオリジナルのETS手術によって病的な症状に苦しんでおり、そして Dr. Connery のケアとその手法はあらゆる観点で見ても私の期待を超えていたということです。

Again, the surgery is "hard", recovery can be long, but the care and precision of the DaVinci robot for me, gave me what my family believed was the best chance for success.
繰り返します。手術は辛いものであり、回復は長くかかるかもしれない、しかし私にとって、ケアとか DaVinci robot の正確性は私の家族が信じているものを与えてくれました。成功のための最大のチャンスになりました。

-Avi8tor95


Author: ugyan
#11, 2011.3.23
just would like clarification on this: the surgeon proposes that the 'reversal' surgery will address the lack of stamina the patient suffered from after his ETS surgery, right?
詳しく知りたいです: リバーサル手術ではETS手術後苦しんでいる気力の欠如に対しても対処することを外科医が提案しているでしょうか?

1. Does this mean that they recognize the lack of stamina (or fatigue) as a valid side-effect of the ETS surgery?
1. 彼らが ETS の後遺症として気力の欠如(あるいは疲労)を認識しているということを意味しているでしょうか?

2. Do they inform prospective patients at St. Luke's Roosevelt Hospital  when they go in for a consultation to have ETS surgery that this is a possible outcome/complication?
彼らは St. Luke's Roosevelt 病院で、ETS手術を受ける相談でやってきた今後患者となる見込みのある人達へ、どんな結果とか合併症がありうるのかを、きちんと通知しているのでしょうか?

I have seen studies where they describe return of sweating in the hands, arms, face etc, yet the "compensatory sweating" remains unchanged - proving that CS ...is not really 'compensatory'.
私は彼らの次の研究結果を見ました。
手、腕、顔などの汗が戻ることについての記述があり、それでもなお代償性発汗は変わらず残る、というものでした。"代償" という言葉を使うのに実は正しくない汗なのです。

Can we have more details about the original condition of this patient, the  ETS surgeon's name, the type of surgery and the level cut/clamped and the list of side-effects and detailed description of the improvements seen.
この患者の元の状態、ETS外科医の名前、手術のタイプ、切除やクランプのレベル、後遺症のリスト、そして改善が見られた詳細な記述について、もっと詳細情報をもらうことができますか?

Would be helpful to have some facts.
事実を知る手助けとなるだろう。

Thanks.


Author: stand4d37
#12, 2011.3.23
Hello avi8tor,

Thank you for the response.  Just a few questions...
書き込みありがとう。いくつか質問します。

How long ago did you have the ETS procedure performed?...and at what level were you cut?  Where are you located?
ETS 手術を行ったのはどのくらい前のことですか?切除部位はどこになりますか?

I hope you see some success with your CS, please keep us updated.
情報のアップデートをお願いします。あなたの代償性発汗について成功することを願っています。

Thank you


Author: Erika
#14, 2011.3.24
Hi Avi8tor,

Is this your first time being on the forum?
このフォーラムに来たのは始めてですか?

Are you the first person to have this reversal operation with the DaVinci robot, and were you charged?
あなたは DaVinci robot を使ったリバーサル手術をした始めての人になるのですか?費用はいくらでした?

You speak very highly of Dr. Connery.  How are you feeling physically?  Any return of normal sweating?  Any decrease of CS/overheating?  A great number of us would be interested in speaking with you, especially in person.
あなたは Dr. Connery のことをとても高く話しています。肉体的にはどう感じていますか?通常の汗に戻っていますか?代償性発汗は発熱の減少はありますか?私達の大多数はあなた個人のことについてあなたと話しをすることに関心を持っていると思います。

Many of us have had our surgeons deceive us by putting a fake patient on the phone, and having them talk us into surgery.
私達の多数の人は、電話口で偽りの患者を置くことによって、外科医は私達をだまし、そして彼らは私達に手術をするよう話しかけてきました。

Many people have been conned this way.
たくさんの人達はこのようにだまされてきました。

We appreciate any help you could give us.
あなたが私達にしてくれるどんな手助けも私達は歓迎します。

I would really like to know 1)When was your ETS surgery and at which levels were you cut?  Was that surgery done by Dr. Connery as well?
私が本当に知りたいことです。1) あなたが ETS 手術をした時期、それと切除した部位は?Dr. Connery による手術は同じ様に行われた?

2)In your post you mentioned he used a neurologic approach, I am curious as to what this means?  I believe he is a cardiothoracic surgeon.
2) あなたの投稿の中で、神経的な手法と言う言葉を用いていました。この言葉の意味に好奇心があります。その医者は心臓胸部の外科医だったと思いました。

Thanks and best of luck,
Erika


Author: mitimatt
#15, 2011.3.24
Information I'm Compiling from Thoracic Surgeons Re: ETS Reversal
Hi Everybody,

I'm sharing this because I'm compiling an ongoing account of
Thoracic Surgeons and other health professionals that I come in contact
with in pursuing a reversal procedure and /or alternative to reduce
ETS side effects.
現在も行っている胸部の外科医や他の医療の専門家のアカウントをまとめているのでこの情報を共有します。リバーサル手術とか代償性発汗を減らすための他の代替手法を追及してコンタクトを取った人達です。

One of the things I recommend if you haven't done so already is obtain
the surgical records from the surgeon who performed the ETS procedure.
私が勧めることの一つは、もしあなたが既にそうしていないならだが、ETS手術をした外科医から手術記録を手に入れておくことです。

Anyone who is going to speak intelligently with you about your situation,
should have access to this, and it's a good idea to have a copy at your disposal
for this purpose.
あなたの状況についてあなたと知的に話す人は誰であってもこれを参照するべきであり、この目的のために自由に参照できるコピーを持っておくのは良い考えです。

mitimatt

~以下は簡単に~
Dr. Cliff Connery ・・・ Divinci Robot によるリバーサル手術の記事の執筆者の一人。9カ月前に1人リバーサルを行った。まだ夏は経験していないが効果を得ている。

Dr. GRhodes ・・・ 代償性発汗といった副作用については分かっていなかった。インデラルと言う処方薬が代償性発汗に効果があるか知りたくて問い合わせたのだが、無駄だった。

Joseph Shrager ・・・ 問い合わせたところ、Washington University School of Medicine の Dr. Susan McKinnon という外科医が末梢神経の神経移植をしていることを教えてもらった。

Dr. Susan McKinnon ・・・ 胸部外科のチーフだが、リバーサル手術としての成功の知識は持っていなかった。

Dr. Timo Telaranta ・・・ インターネット上で ETSとリバーサルを行っている。成功例を持っているそうだが、成功率を引用することはできないし患者への連絡を提供していない。信頼できるかどうかは分からない。

Dr. Rafael Reisfeld ・・・ ふくらはぎの経を移植することによってリバーサルを行っている。成功率を引用することはできない。リバーサルによって 30% ほど代償性発汗が減ると推測されている。cadaver radiated nerve を利用する新しい手法を行っている。成功率は公表されていない。彼の Web サイトに 2010 年から書かれている。
※ cadaver : 検視体(つまり死んだ人の神経を使っての移植ですかね。。。)


Author: avi8tor95
#16, 2011.3.25
All, I am a bit out of pocket until Sunday at a baseball umpire camp.
みなさん、私は少しの間、日曜まで、野球の審判のキャンプのために不在になります。

I am a very real patient, and I live in Maryland USA.
私はUSA、Maryland に住んでいるリバーサルを受けた患者です。

Dr. Connery and his team performed the ETS reversal process using The DaVinci robotd, message me and I will give you my private Email address.
Dr. Connery と彼のチームは Davinci robot を使って私にリバーサル手術をしてくれました。メッセージをくれれば、私はプライベートの email アドレスをお伝えします。

I have emailed before with BANET.
私は以前 BANET とメールをしました。
※BANET というのが何なのか良く分からないです。。。人?何かの組織?

Some questions may be too personall, and I will never post any negative info about my original ETS surgeon, etc or even the Financials surrounding my relationship with Dr Connery, and I hope everyone can respect this and there will always be some things which are private.
いくつかの質問は少し個人的過ぎるかと思います。私は最初に行った ETS 外科医のことなどや Dr. Connery との会計のことについて否定的なコメントをするつもりは決してありません。私はみなさんがこのことについて気を使っていただき、そして個人的なこともあるのだということを願っています。

I did however have major negative side affects after original ETS, and I have and continue to experience positive changes after DaVinci reversal, short of it many positive changes so far, but the road is a long one, for me personally though, and i believe each persons results could be markedly different.
しかしながら、私は最初の ETS の後、著しい否定的な副作用がありました。そして私はDaVinci リバーサルの後有益な変化を経験しており、今も続いています。短期間ですが、たくさんの前向きな変化です。しかし、その道のりは長いものであって、私個人的にもそうです。受けた個人の結果はいちじるしく異なるものになるのではないかとも考えています。

What was very important to me and my wife was the fact Dr Connery, his surgical team and staff have been phenomenal since our very first meeting, and subsequent procedure and evaluations; he maintains constant communication with me.
私や私の妻にとって非常に重要なことは Dr. Connery、彼の手術チームやスタッフは最初のミーティングから素晴らしいものであり、それに続く以降の過程、評価に至るまでそうだったという事実です。彼は私に絶え間ないコミュニケーションを維持してくれました。

The reversal itself and recovery were very intense, the DaVinci procedure was no walk in the park.
リバーサルそれ自身、そして回復はとても激しいものでした。DaVinci 手法は公園を散歩するような、そんな気軽なものではないです。

I am still recovering in some ways, but I am back doing two things I love the most, Baseball Umpiring and teaching Karate, each of which the original ETS procedure derailed for a Period of time.
私は未だに回復の過程にいます。しかし、私が最も大好きな2つのことを再び行えるようになりました。野球のアンパイアと、空手を教えることです。最初の ETS 手術はこの2つをしばらくの間脱線させてしまいました。

So feel free to message me, and I will respond because Dr Connery an and his team have been wonderful to me, my wife and 4 kids.
だから、気兼ねなく私にメッセージをください。Dr. Connery と彼のチームは私と妻と4人の子供達に対してとてもすばらしかった。

So without question, the DaVinci reversal was again, well worth it for me andy family personall but only you can decide I'd It will benefit you, and if Dr Cconnery is the right fit, even if the reversal ended up a bust, I would still think the world of Dr Connery and his Team.
そして、Davinci リバーサルは、繰り返しますが、私と家族にとってとても価値のあるものだったということは疑いのないものです。あなたにとっても利益をもたらすだろうと、あなたは決断することができます。そして、もし Dr. Connery が正しく調和するのであれば、たとえリバーサルがうまくいかなかったとしても、私は Dr. Connery とかれのチームの世界をまだ信じるだろう。

This is not an endorsement, but i am a real Person, who ended up in a difficult situation afte the original ETS Procedure.....avi8tor95.
これは宣伝ではないです。しかし、私 avi8tor95 は最初の ETS を受けたことによって難しい状況に陥ってしまったリアルな人間です。

Sent via the iPhone4 @ Verizon


Author: Theo
#17, 2011.3.25
Avi8tor95,

I am glad to hear that things seem to be working out for you.
あなたにとってうまくいったようでその話を聞けてうれしいです。

This is really good news, not only for you, but all of us.
あなたにとってだけでなく、私達すべてにとっても、これは非常によいニュースです。

Theo


このスレッドの会話は以上となっています。

私が Dr. Telaranta に対して持っている気持ちと同じ感情を avi8tor95 はDr. Connery に対して持っているんだろうなぁと思いました。

いろんな考えもあるかと思いますが、良くも悪くも、みなさんの参考になったらうれしいです。

では。

まるとん

リバーサル手術について書いた記事の一覧 に戻る

0 件のコメント:

コメントを投稿